2011/08/12

Kan jy antwoord?

Nou-ja kom ons probeer 'n speletjie en kyk hoe dit gaan. Hier is 'n vraag waardeur jy die geleentheid kry om te antwoord deur middel van veelvuldige antwoordopsies. As jy jou oog effe na regs op die skerm draai, sal jy neffens hierdie pos die plek vind waar jy jou antwoord kan gee. En as jy nie antwoord nie, gaan ek nie sleg voel nie, want dan beteken dit dat jy nie die antwoord ken nie ...

Ongelukkig kan jy oneerlik wees en gaan kyk wat ander geantwoord het en so 'n goeie idee kry wat die antwoord behoort te wees. Hulle noem dit afkyk! En in hierdie geval is die toevlug tot E-sword op jou rekenaar ook. Neem nou maar die ou uitdaginkie aan en gaan soek 'n bietjie self. Gereed? Hier is die vraag:

Aan die einde van die film Chariots of Fire kom die Amerikaner na Eric Liddell toe wat op die punt staan om aan die 400 meter wedloop deel te neem nadat hy geweier het om aan die 100 meter op 'n Sondag deel te neem by die Olimpiese Spele. Die Amerikaner stop 'n briefie in sy hand met ongeveer die volgende woorde: Dit word in die Groot Boek gesê: "... die wat My eer, Ek sal hulle eer." Waar staan dit? Omdat dit te maklik is om bloot die teksverwysings as opsies te gee, gaan ek dit bietjie moeiliker maak. Laat jy maar gaan lees mater! Hierdie woorde is belangriker as boeretroos in die oggend. Dit kan gerus maar vorentoe skuif in ons lys van geliefde teksverse. En as dit enige bemoediging  is, ek sou die teksverwysing ook nie uit die hoof kon antwoord nie.